zaterdag 11 december 2010

Enkele sessies

De eerste sessie die we vrijdag hadden was theatraal acteren. Deze sessie vond ik niet zo heel leuk, we konden niet creatief zijn.
De bedoeling van deze sessie was de opera die we de dag daarvoor hadden gezien uitbeelden met ons lichaam. We moesten zowel het gebouw (buiten- en binnenkant) als de personages, belichting, ... uitbeelden.
Soms moesten we erg dicht bij elkaar kruipen waardoor velen zich ongemakkelijk voelden. Ik heb niet veel uit de sessie geleerd.


Tijdens de tweede sessie moesten we voorlezen op muziek. Ons groepje had het boekje 'Kamiel Kameel' gekozen. We verdeelden de rolletjes en we zochten naar gepaste achtergrondmuziek. Het was heel leuk.




Tijdens de laatste sessie mochten we maskers maken. Dit vond ik erg leuk omdat ik graag creatief bezig ben. We mochten werken met aquarel-kleurpotloden wat een mooi effect gaf. 
Hoe mijn masker er uiteindelijk uitziet kan je binnenkort bekijken op de blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten